2012. október 23., kedd

Különleges,GYÖNYÖRŰ női felső M/L-ES 38-AS PILOT - Jelenlegi ára: 499 Ft


Üdvözöllek Oldalamon!!
Ezen aukción egy különleges felsőre tudsz licitálni.
Nagyon jó fazonú, nyakba akasztós, egyik oldalán végíg ránolt.
Nagyon szuper!
Beleírt méret: M-L
Nézd a méreteket fent.
Márka: PILOT
Nézz körül nálam, mert sok hasonló méretet, és sok karakteres,
Next rucikat töltök fel a napokban.
További információ a vásárlás lebonyolításához:
Ha megnyersz egy aukciót, akkor kérlek párnapon belül jelentkezzél kérlek, én is azon vagyok hogy minél előbb felvegyem a vevőkkel a kapcsolatot, és lebonyolítsuk az üzletet!
Ha két hétig nem jelentkezel, nem tudom felvenni Veled a kapcsolatot, NEGATÍV értékelés mellett újra hirdetem a terméket!!!
Fizetési halasztást adok, csak írd meg, hogy mikor tudsz utalni, ez megbeszélés tárgya, ilyen esetekben rugalmas vagyok!
Lehetőség van több termék összevárására, csak ezt jelezd nekem az első megnyert termék után.
Fizetés Bankszámlára utalással, (Cib bank) vagy rózsaszín csekken, lakcímre történő fizetés lehetséges!
NÉZZ BE HOZZÁM MÁSKOR IS!!



Jelenlegi ára: 499 Ft

Az aukció vége: 2012-11-11 15:44
. Különleges,GYÖNYÖRŰ női felső M/L-ES 38-AS PILOT - Jelenlegi ára: 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése