2013. január 18., péntek

Eladó férfi kar órák olcsón LEÁRAZTAM !! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Eladó a képeken látható férfi kar órák ! 3 darab fém és egy műanyag ! Mindegyik hibátlanul üzemel csak lemerült bennük az elem ! Kissé kopottas és karcos állapotban vannak, de ez nem befolyásolja a mükődést és az állapotot ! Az egyikből kilettek véve a szemek, de meg is vannak, mert én rám nagy volt !  
Ennek tudatában legyél és olvasd el figyelmesen az aukciót és értelmezd mi előtt kérdezel vagy licitálsz ! Az aukciót 1000 ft. -ról indítom a legmagasabb licit viszi vagy elviheted fix áron is ! Ha leütőtted a terméket nem kezded el tesztelgetni adod a pénzt és megfogod a terméket és viszed ! Garancia vissza vásárlás nincsen ! Kérem csak komoly licitálok licitáljanak a termékre és vásárolják meg, mert reklamációt nem fogadok el sem adás-vétel előtt sem után és licitet sem áll szándékomban törőlni ! Ha megnyerted az aukciót 2 nap áll a rendelkezésedre, hogy fel vedd velem a kapcsolatot és 5 nap, hogy rendezd az adás-vételt ellenkező esetben az aukciót újra hírdetem és negatív értékelést adok ! Posta van ! Köszönöm, hogy benéztél kérlek nézd meg a többi termékeimet is ! Ha bármi egyéb kérdésed van írd meg nyugodtan szívesen válaszolok rá ! : ) Remélem érthető voltam ! Jó vásárlást ! : ) Kellemes ünnepeket ! : )


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2013-02-06 18:45
. Eladó férfi kar órák olcsón LEÁRAZTAM !! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése